duminică, 6 noiembrie 2011

Summary

Hi ! Sunt Miri, dar cred că ştiţi deja lucrul ăsta. Uite ce e... Am vrut foarte mult să scriu, chiar am vrut, şi am încercat în ultima vreme să îmi aştern gândurile pe pagina de wordpress şi nu am reuşit, ba mai mult, pe hârtie, pe coperţile goale ale manualelor, peste tot. Şi după un ciudat vis, m-am apucat. Şi scriind aşa poveste după poveste mi-am dat seama că nu are rost să le mai ţin pe foi şi că punându-le cap la cap aş putea realiza ceva interesant cu capitole, aşa cum făceam cu muult timp în urmă.Bine, nu chiar cu mult timp în urmă dar în acel colţişor al minţii mele s-a întâmplat acum o veşnicie. 
Mi-a fost dor de Blogger şi de vechii mei cititori.Deci m-am întors...cel puţin pentru moment.

Keep staring with those fucking eyes 
Cluburi de noapte, alcool...în ultimul timp droguri. Pentru a evita pe cât posibil situaţiile complicate în care s-au amestecat prietenii ei de-a lungul timpului, Brianna reuşeşte să se "refugieze" alături de buna sa prietenă, Megan, într-o casă dintr-o zonă liniştită,în care plănuieşte să îşi petreacă vacanţa.Dar în loc ca lucrurile să revină la normal, ele se complică. La început Brianna devine neliniştită când descoperă prezenţa ciudată a vecinului său incredibil de sexy, Lucas. Şi în scurt timp se amestecă într-un joc despre răzbunare,seducţie,nebunie şi mult eye sex.


Conţine scene explicite şi abuz de substanţă, bla bla bla.Şi era să uit : mult,mult sex.

Much love,
Miri♥

4 comentarii:

  1. Imi place :*
    Debia astept cap 1 .. si daca pui personajele :*
    Cred ca o sa fie super :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ca de obicei, ești o provocare pentru mine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Merci, Maddie.O să pun primul capitol cât pot de repede cât despre personaje nu o să le pun fiindcă nu îmi place să rezum povestea la actori sau mă rog la înfăţişarea lor.Drept urmare, o să le fac o descriere luungă ca lumea să şi le poată imagina.

    Merci, arinaaa! sper să nu te dezamăgesc,ăă... măcar dacă îl fac pe ăsta să fie şi bun!

    Much love,
    Miri.

    RăspundețiȘtergere
  4. Dacă tu mă lauzi pe mine, vreau să te laud și eu pe tine :-w hai cu virgulă capitolu' ăla mai repede :o3

    RăspundețiȘtergere